Vols treballar amb nosaltres?
Oficial administratiu/iva per a la Unitat d'Atenció al Ciutadà de Salut Sant Joan de Reus-Baix Camp
Es requereix:
- Cicle Formatiu Grau Superior en Administració o equivalent.
- Nivell C de català o equivalent.
- Acreditar certificació consistent a no haver estat condemnat per sentència ferma en algun dels delictes previstos a la LOPJM (en cas d'estrangers o doble nacionalitat s'ha d'adjuntar també el Certificat d'Antecedents Penals del seu país). Han de tenir menys de 3 mesos d'antiguitat a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
Es valorarà:
- Experiència laboral acreditada en serveis d'atenció a l'usuari o similars.
- Experiència laboral acreditada com administratiu/iva a l'àmbit sanitari.
- Formació complementària pel lloc de treball (indicant hores/crèdits).
- Coneixements d'informàtica amb èmfasi en aplicacions de Microsoft Office i predisposició a l'aprenentatge de noves plataformes.
- Coneixements demostrables d'un tercer idioma.
Descripció de les funcions:
- Tasques pròpies de l'atenció al ciutadà: atenció a usuaris i famílies, resolució de consultes, informació i orientació, canalització de les consultes a altres departaments i suport en l'atenció administrativa de la Unitat.
- Informació i orientació: explicació de la cartera de serveis, polítiques, procediments i circuits en funció dels drets i deures de la ciutadania, donar resposta a consultes telemàtiques.
- Resolució de conflictes: col·laborar en resoldre conflictes i preocupacions que puguin sorgir en relació a l'Hospital, ser intermediari en referència a suggeriments, agraïments o reclamacions.
- Coordinació de l'atenció: col·laboració amb membres dels equips assistencials i administratius per garantir atenció integral i coordinada, optimitzant la comunicació y coordinació interdepartamental
- Registre i documentació: assegurar la privacitat i confidencialitat de les dades del ciutadà, registre d'interaccions, gestions de les reclamacions, consultes, suggeriments i agraïments, preparació de la documentació assistencial i de proves complementàries, tramitació de Segones Opinions Mèdiques, canvis de dades personals, gestions amb altres entitats i d'interconsultes.
Es cerca un/a professional que compti amb aptitud d'empatia, habilitat de comunicació oral i escrita, capacitat de gestió d'estrès i conflictes, habilitats organitzatives i habituat a treballar en equips multidisciplinaris.
S'ofereix:
- Contracte laboral temporal a jornada completa (matins i tardes)
Les persones interessades hauran de:
- Registrar-se a https://appborsadetreball.hospitalsantjoan.cat/login i introduir totes les dades personals i curriculars
- Obligatori completar el perfil adjuntant la documentació (currículum vitae, titulacions i carta de presentació).
- Inscriure's a la convocatòria oberta següent, amb el codi:
OA UAC 01 25
Documentació de la convocatòria
Termini de presentació de sol·licituds: 19 de gener de 2025