Es requereix:

  • Cicle formatiu de grau superior d'Administració i/o Documentació Sanitària i/o Assistència  a la Direcció i/o diplomatura o grau en Relacions Laborals o equivalents.
  • Nivell C1 de Català.
  • Acreditar certificació consistent a no haver estat condemnat per sentència ferma en algun dels delictes previstos a la LOPJM (en cas d'estrangers o doble nacionalitat s'ha d'adjuntar també el certificat d'antecedents penals del seu país). Han de tenir menys de 3 mesos d'antiguitat a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Es valorarà:

  • Experiència administrativa en l'àmbit d'atenció primària de salut.
  • Experiència en desenvolupament i gestió de: pressupostos, caixa de menors, aplicació FISSWEB, gestió d'incidències administratives ICAM;, tramitació de Documents de Voluntats Anticipades i tramitació de reclamacions i prestacions ortopèdiques ...
  • Experiència prèvia en gestió i coordinació d'equips multidisciplinaris.
  • Coneixements de programes informàtics propis (E-cap, SAP...)
  • Habilitats comunicatives, iniciativa, lideratge, capacitat de resolució de conflictes i/o incidències de manera eficaç i amb capacitat de treball en equip.
  • Formació addicional específica per al lloc de treball (indicat nombre d'hores)
  • Experiència docent.

S'ofereix:

  • Contracte laboral per cobertura d'un lloc de treball estructural de naturalesa permanent a jornada completa.
  • Participació en sistemes d'incentivació per objectius.
  • Incorporació immediata.

Les persones interessades hauran de:

  1. Registrar-se a https://appborsadetreball.hospitalsantjoan.cat/login i introduir totes les dades personals i curriculars.
  2. És obligatori completar el perfil adjuntant la documentació (currículum, titulacions i carta de presentació). Es descartaran les candidatures que no adjuntin l'acreditació de la documentació requerida i curricular.
  3. Inscriure's a la convocatòria oberta següent amb el codi:

RESP ADM 04 25

Termini de presentació de sol·licituds: 5 de maig de 2025