Responsabilitat Social Corporativa

Àmbit 2. Compromís amb els usuaris i acompanyants

Conjunt d'objectius i accions enfocades a garantir l'estança més òptima possible dels usuaris i pacients ingressats.

Objectiu 2.1: Potenciar pràctiques per humanitzar els pacients

2.1.1 Punt d'intercanvi de llibres LeCtURA: Dins del projecte "A l'Hospital, la LeCtURA cura!" amb la recollida de 6.967 llibres durant l'any 2023.

Propòsit: Facilitar als pacients i als seus acompanyants l'accés a llibres per llegir durant la seva estada al centre.

2.1.2 Actuacions de concertistes: Música en directe a l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus.

Propòsit: Apropar la música en directe als pacients per afavorir el seu benestar al centre.

2.1.3 Portem el Nadal a l'Hospital: Rebuda de 3.925 postals fetes per nens i nenes de 25 centres educatius del territori el desembre de l’any 2023. Aquestes postals es reparteixen junt amb les safates de l'esmorzar dels pacients ingressats els dies de Nadal, Sant Esteve, Cap d'Any i Reis.

Propòsit: Aconseguir que les persones ingressades puguin gaudir de les festes nadalenques.

2.1.4 Lectura de poemes pel dia Mundial de la Poesia.

Propòsit: Apropar la literatura a les persones ingressades a l'Hospital durant una data assenyalada.

Objectiu 2.2: Difondre coneixement sobre operacions i procediments per reconfortar els pacients i apropar-los al centre

2.2.1 Xerrades a mares i pares: Xerrada per conèixer l'Hospital on ha de néixer el teu nadó.

Propòsit: Apropar l'Hospital a futurs pacients que tindran els seus nadons al centre.

2.2.2 Sessions informatives preoperatòries destinades a pacients que han de ser intervinguts de pròtesi de maluc o de genoll.

Propòsit: Generar coneixement sobre les operacions per tal de disminuir les inquietuds dels procediments i facilitar la resolució de dubtes.

Objectiu 2.3: Garantir l'accessibilitat i la usabilitat al web corporatiu

2.3.1 Difusió de la carta de serveis i de diverses informacions relatives a Salut Sant Joan Reus - Baix Camp al web corporatiu de manera que es garanteixi una interacció intuïtiva, agradable i segura.

Propòsit: Assegurar que els usuaris tenen fàcil accés a la informació de l'entitat al web corporatiu i que aquesta és comprensible.